E surprinzător cât de puțin se vorbește despre lucrurile cu adevărat importante. Pentru a compensa această gravă carență, vă vom prezenta mult mai amănunțit subiectul referitor la Dârele morții. Acestea sunt dâre foarte dense, groase și persistente pe cer multe ore după ce avionul a trecut, ele lățindu-se și acoperind uneori o mare parte din cer. Acest fenomen nu este deloc normal și el a apărut doar după 1990, înainte de acest an el fiind complet inexistent!
Dâre de condensare (CONTRAILS)
Aceste dâre alburii, ca o ceață, – numite în engleză contrails, (dâre de condensare) sunt formate prin condensarea vaporilor de apă ce rezultă în urma arderii carburantului în motorul cu reacție al avioanelor. Ele depind de doi factori: umiditatea atmosferică ambiantă şi temperatura, foarte scăzută la acea altitudine. Ele pot fi alcătuite din fine picături de apă condensate sau din cristale de gheaţă şi de zăpadă.

Aceste dâre pot să apară la altitudine joasă, aproape de nivelul solului, doar în zone cu un climat extrem de rece (Antarctica, Arctica) şi constituie un serios handicap pentru circulaţia aeriană în zonele rspective. La altitudine, aceste condiţii se manifestă uzual începând de la 9000 de metri. Dârele pot rămâne vizibile mai multe minute (maxim 10 – 15 mimute!) după care sunt împrăștiate de vânt, gradat, până când dispar complet. Aceste dâre de condensare, nefiind formate decât din molecule de apă, sunt aproape inofensive, mai ales în comparaţie cu cea genereată de o turbină de avion prin arderea cherosenului. Dârele de condensare (contrails), fiind compuse din vapori de apă, se disipă după o scurtă perioadă de timp. Conform meteorologului Thomas Schlattes de la Administraţia Naţională Oceanică şi Atmosferică a Statelor Unite, ele nu se pot forma decât la temperaturi de – 60°C, la niveluri de umiditate relativă de 70% şi la altitudini foarte mari.
CHEMTRAILS – Definiție
Acestea sunt cantități uriașe de toxine, pesticide, bacterii mortale sau viruși extrem de agresivi ce sunt împrăștiate în aer prin intermediul avioanelor, chiar dacă acest locru este trecut sub tăcere de autorități și de companiile aeriene. Pentru a putea împrăștia aceste toxine, avioanele – fie militare, fie civile de mărfuri sau de pasageri – sunt modificate constructiv, având duze pentru spray-erea acestor substanțe fie prin motor, fie fixate direct pe aripi.
Contextul pentru CHEMTRAILS
Autoritățile din toate țările neagă repetat aceste Chemtrails. Totuși ele sunt o realitate incontestabilă pe cerul tuturor țărilor. Din ce în ce mai mulți oameni: tehnicieni de aviație, piloți, reporteri de investigație, ONG-uri vorbesc despre aceste Dâre ale morții și gradul lor uriaș de periculozitate pentru toți oamenii de pe planeta noastră.
Odată ce am stabilit că există, apare întrebarea firească: De ce? Aici gradul de manipulare a populației largi este foarte mare. Există multiple straturi de manipulare. Ați văzut un prim strat, ce este prezentat chiar piloților și tehnicienilor direct implicați, că aceste CHEMTRAILS ar avea o funcționalitate vitală în apărare și în special în apătarea contra spionajului militar din sateliți. Evident este o gogoriță, deoarece schimbând spectrul radiației electromagnetice captate, acedte particule devin inutile militar.
Un alt strat al manipulării este acela care pretinde că unele din aceste substanțe sunt împrăștiate în atmosferă pentru a obține imediate modificări meteorologice, cum ar fi formarea imediată a unui nor și obținerea precipitațiilor imediate, prin împrăștierea unor nanoparticule, de exemplu nanoparticule de aluminiu. Problema este că aceste particule nanometrice, odată pătrunse în organism prin respirrație, alimente contaminate sau consumul animalelor contaminate sunt foarte periculoase pentru sănătatea noastră.
Un alt strat al manipulării este dat de modificarea chiar a unor avioane de linie și existența unor brevete de invenție aplicate deja, pentru a arde „în siguranță” diferite substanțe foarte toxice: reziduuri, pesticide, bacterii, virusuri în interiorul motorului de avion. Acesta este un argument fantasmagoric, știut fiind faptul că toate aceste instalații terestre de cracare sau incinerare a substanțeor toxice necesită avize de mediu tocmai pentru a nu polua aerul sau apa dincolo de anumite limite. Ori atât avizele, dar mai ales atenta supraveghere de cptre institute abilitate și competente lipsesc cu desăvârșire, deoarece este practic imposibil să prelevezi probe în orice moment în care suspectezi că ar fi nereguli de natură ecologică și încălcări ale normelor de poluare. Fiind în zbor, este imposibil să fie monitorizate eficient aceste activități.
În fine, cea mai grosolană manipulare este aceea a așa-zișilor „experți” care afirmă nici mai mult nici mai puțin că așa funcționează de fapt motoarele avioanelor și că avem noi, ecologiștii, pitici pe creier și vedem conspirații peste tot, chiar și acolo unde zboară un banal avion.
Tuturor acestor manipulatori foarte bine antrenați și experimentați le răspundem:
– cum rămâne cu mărturiile celor din interiorul sistemului, care pilotează sau modifică tehnic, sau fac verificări și realimentări cu substanțele extrem de toxice ale chemtrails-urilor?
– cum rămâne cu nenumăratele fotografii ale interiorului avioanelor modificate în acest scop?
– cum rămâne cu fotografiile, din ce în ce mai numeroase ale duzelor de spray-ere montate (ilegal!!!) pe aripile avioanelor?
– cum rămâne cu apariția în concentrație mult peste limitele admisibile a nanoparticulelor, concentrație care este foarte periculoasă pentru sănătatea noastră, a tuturor, inclusiv a piloților și tehnicenilor din proiectul chemtrails, cât și a familiilor acestora?
Toate aceste întrebări ar fi necesar să își găsească răspunsuri de bun-simț în viitor!